כלתו של מרן: "זה הרגע שלא אשכח לעולם"

    אסתי פלד No Comments on כלתו של מרן: "זה הרגע שלא אשכח לעולם"

    9 שנים להסתלקותו: כלתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אמרתי לה נראה לך שאפשר לשאול את סבא? ברגע הזה הבנתי שאין לנו את מי יותר לשאול. אני ובעלי והכלה פרצנו בבכי" | סיפורים מתוך הבית

    צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כלתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל בשיחה מיוחדת ב"מהדורה המרכזית": "כל רגע בחיים עם מרן אני זוכרת כאילו זה עכשיו. הרגע שנחרט בזיכרוני זה הרגע שבו הרופא אמר לנו שנשארו למרן שעות ספורות" סיפרה.

    הרבנית הוסיפה וסיפרה מה ארע באותו רגע: "הבת שלי הייתה כלה והיא הייתה בדיוק על יד מיטתו של מרן, אמרתי לה שכנראה החתונה שלה תהיה בשבעה של מרן. היא לא עיכלה את זה שעם ישראל יהיה באבל והיא תרקוד ותשמח".

    "הרגע שהכה בי היה הרגע שהיא אמרה לי בוא נשאל את סבא אם זה מותר, הסתכלתי על מרן, ואמרתי לה נראה לך שאפשר לשאול את סבא? ברגע הזה הבנתי שאין לנו את מי יותר לשאול. אני ובעלי והכלה פרצנו בבכי".

    הרבנית סיפרה על מה שהתרחש בביתו של מרן: "בקבלת קהל אצל אבא היה כלל שדבר ראשון מכניסים את האנשים הפשוטים, ואחר כך את המכובדים. דבר ראשון את עמך ישראל".

    "היה פעם סיפור שאיזה עשיר גדול היה צריך לבוא למרן, והוא איחר את שעות קבלת הקהל. הוא דפק בדלת אחרי שמרן התחיל ללמוד, אני ניגשתי בעדינות לשאול אותו אם להכניס אותו".

    "הוא ענה לי: ואם זה אדם חשוב, אני יכול לבטל תורה בשבילו? לרגע התחרטתי על שניגשתי לשאול. אבל אז מרן פנה אליי ואמר לי שאם הוא תורם למען חינוך ילדי ישראל זה שווה את הכל".

    "ניגשתי לדלת ושאלתי אותו בעדינות במה כבודו מתעסק. הוא השיב לי שכל עיסוקו הוא חינוך ילדי ישראל, ועל זה הוא שם את כל כספו, רצתי בהתרגשות וסיפרתי למרן. זה היה מרגש מאד" סיפרה הרבנית.



    0 תגובות